joi, 23 decembrie 2010

Protest extrem în Parlament

Gestul lui Adrian Sobaru este unul de o mare însemnătate. Astăzi am văzut cum trgedia unei țări întregi a fost adusă în parlament prin gestul de martir al acestui om. Este gestul care ne arată că limitele au fost depășite, iar disperarea este numitorul comun al milioanelor de români.
Nici nu merită comentată atitudinea penibilă a premierului care se face că nu a înțeles nimic din ce s-a întâmplat astăzi. Gestul lui Adrian Sobaru a fost premeditat și l-a avut ca țintă pe premier. Este un gest politic care trebuie să aibă urmări politice. Dacă aceste urmări nu vor apărea însemnă că nu mai există politică, iar asta înseamnă că nu mai avem un stat, nu mai avem o țară.

Adrian Sobaru:"Asta este viaţa în care trăim noi!"

Din păcate se confirmă ce spunea un bun prieten de-al meu - se pare că noi românii avem doar vocație de martiri.
A venit timpul să fim și eroi, să luptăm fața în față cu dușmanul. Haideți să arătăm că avem și vocație de luptători.


Un comentariu:

  1. asa este Idle. gestul lui este dramatic si m-a marcat profund si pe mine. tocmai am incercat sa-l comentez si eu cum am stiut mai bine. si asa, la 21 de ani de la Revolutie, o alta imagine din Romania tocmai a facut inconjurul globului, vestind - din nou - un stat disfunctional si cu grave carente fata de proprii cetateni. se demonstreaza ca au trecut 21 de ani din care, noi ca popor si societate am invatat foarte putin.

    sau poate, asa cum spui tu, a venit momentul sa ne schimbam vocatia.

    RăspundețiȘtergere